Kokius mobiliuosius įrenginius aptarnauja MTTC?
MTTC aptarnaujamų įrenginių sąrašą rasite šioje nuorodoje: aptarnaujami įrenginiai
Kur galima pristatyti mobiliuosius įrenginius remontui?
- Visuose MTTC klientų aptarnavimo salonuose – Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje.
- Per mttc.lt svetainę, užregistravus įrangos gedimą ir pasirinkus reikiamą pristatymo metodą (kurjeris į namus, LP Express terminalas, paštas ar kt.)
Koks MTTC salonų darbo laikas?
Atsakymą rasite paspaudę šią nuorodą: kontaktai
Ką reikia pateikti pristatant telefoną ar jo priedus garantiniam remontui?
Esant telefono gedimui, į MTTC reikia atsinešti telefoną ir įsigijimą liudijantį dokumentą (ar kopiją).
Papildomi priedai:
- Jeigu prietaiso gedimas susijęs su trumpa budėjimo trukme ar krovimo problemomis, tuomet papildomai reikia pristatyti ir įkroviklį.
- Kai sutrinka telefono sinhronizacija su PC, techniniam aptarnavimo centrui būtina atnešti ir duomenų perdavimo kabelį.
Kur galima rasti informacijos apie remonto eigą / atliktus darbus remonto metu?
Informaciją apie taisomo telefono remonto eigą bei atliktus remonto darbus Jūs galite rasti elektroninėje prieigoje www.mttc.lt lauke „Remonto būsena” – suvedę remonto aptarnavimo numerį ar įrenginio IMEI nr.
Ar MTTC atlieka negarantinį telefono remontą? Kokia galima kaina?
Taip, MTTC atlieka negarantinį telefono remontą. Taisymo kaina gali būti sužinoma iš salono vadybininko arba elektroninėje prieigoje www.mttc.lt įvedus savo turimo telefono ar planšetinio kompiuterio modelį. Jei kaina skirsis nuo nurodytos – būtinai perskambinsime suderinti tolimesnės remonto eigos.
Ar galimas telefono išorės atnaujinimas (korpusinių detalių keitimas / įsigijimas)? Kokia galima kaina?
Taip, MTTC atlieka telefono išorės atnaujinimą. Galima palikti telefoną taisymui/ korpusinių dalių keitimui, reikėtų tiesiogiai kreiptis į MTTC klientų aptarnavimo saloną.
Kiek užtrunka telefono remontas MTTC?
Dažniausiai remonto darbai atliekami per 2 – 3 darbo dienas (95% remontų atliekami per 3 d.d.). Vis dėlto kai kuriomis aplinkybėmis remonto laikas gali būti ilgesnis dėl remonto darbų aukštesnio lygio ar atsarginių detalių gavimo laiko.
Ar MTTC remontuoja telefoną, apsaugotą užrakto kodu?
Ne, MTTC neatlieka remonto paslaugų telefonams, kurie apsaugoti (užrakto) kodu. Telefonui, apsaugotam apsaugos kodu, nėra galimybės atlikti pilnos patikros, todėl perduodant įrenginį remontui, būtina nuimti apsaugos kodą arba jį nurodyti MTTC darbuotojui.
Ar remonto metu bus prarasti duomenys buvę telefone?
Taip, nes serviso centre yra atliekamas programinės įrangos atnaujinimas.
Kaip sužinoti savo mobilaus telefono IMEI numerį?
Sužinoti unikalų mobilaus telefono numerį galima surinkus kombinaciją – *#06# .
Kaip aktyvuoti mano Apple iPhone SIM kortelę?
Kada reikalinga SIM kortelės aktyvacija?
Įdėjus SIM kortelę į iPhone ir pasirodžius pranešimui: „Searching“, „No Service“, „No SIM“.
Ką reikia daryti toliau?
1 būdas. Idėtą SIM kortele (patartina, kad būtų su išjungtu PIN kodu) išjungti ir įjungti iPhone. Settings -> Airplane Mode įjungti, kelias akimirkas palaukti ir išjungti. Atlikus šį veiksmą turi atsirasti SIM operatoriaus pavadinimas ir ryšio padalos. Jei po 1-2 min neatsirado – pakaroti dar kelis kartus veiksmą (Settings..)
2 būdas. Esant galimybei prisijungti prie Wi-Fi. Įjungti ir pakartoti procedūrą su Airplane Mode ON/OFF veiksmu (1 būdas).
3 būdas. iPhone su SIM prijungti prie USB ir paleisti. Palaukti, kol iTunes automatiškai atsiųs į telefoną tinklo parametrus. Jei bus parodomos klaidos ” Nepavyko atsiųsti tinklo parametrų” arba „Reikalinga aktyvacija“, atjungti telefoną ir prijungti dar kartą prie USB.
Jei nepavyksta?
4 būdas. Settings -> General ->Reset -> Reset Network Settings (paspauti ir palaukti kol, telefonas persikraus).
Kaip deaktyvuoti Apple iPhone „Find my iPhone“ funkciją?
iPhone su iOS 7 operacine sistema garantiniam ir negarantinam aptarnavimui (visų operatorių atveju) būtina deaktyvuoti “Find My iPhone”. Nedeaktyvavus minimos funkcijos, techninė patikra negalima.
Daugiau informacijos: Find My Iphone deaktyvacija
Nuo ko priklauso įrenginio baterijos tarnavimo trukmė?
Baterijos budėjimo trukmė labai priklauso nuo įrenginio naudojamo sąlygų bei įjungtų įrenginio funkcijų:
• Įvairūs papildomi ryšiai: Bevielis internetas (WiFi), Bluetooth (BT), artimo radijo lauko ryšys (NFC), trečios kartos tinklo ryšys (3G), ketvirtos kartos ryšys (4G/LTE), navigacija (GPS). Jei nėra būtinybės ir tomis funkcijomis nesinaudojama, patariama išjungti jas įrenginio nustatymuose.
• Duomenų sinchronizacija (elektroninis paštas, atsarginės kopijos , įvairių paskyrų sinchronizavimas). Patariama naudoti kuo retesnį sinchronizacijos dažnį. Pvz.: Nustatyti elektroninio pašto nuskaitymą tik pareikalavus arba padidinti sinchronizacijos intervalą (1 kartą per valandą).
• Aktyvios programos. Didesnis aktyvių programų skaičius trumpina baterijos budėjimo laiką. Pabaigus naudotis programa reikia ją išjungti, įsitikinant, kad ji nebeveikia fone. Tai galima padaryti patikrinant aktyvių programų sąrašą įrenginyje.
• Ekrano apšvietimo intensyvumas ir aktyvumo laikas. Rekomenduojama įrenginio nustatymuose nustatyti automatinį apšvietimą bei sutrumpinti ekrano aktyvumo laiką, kai įrenginys nenaudojamas.
• Rekomenduojama naudoti tik originalius gamintojo numatytus priedus (baterija, įkroviklis , USB laidas).
Daugiau informacijos apie įrenginį pateikta naudojimosi instrukcijoje arba gamintojo internetiniame puslapyje.
Nuo ko priklauso mano įrenginio sklandus veikimas?
• Aktyvios programos. Didesnis aktyvių programų skaičius lėtina įrenginio veikimą. Pabaigus naudotis programa reikia ją išjungti, įsitikinant, kad ji nebeveikia fone. Tai galima padaryti patikrinant aktyvių programų sąrašą įrenginyje.
• Pakankamas įrenginio laisvos vidinės atminties dydis. Įrenginys gali naudoti vidinės atminties resursus, kad atlikti tam tikras operacijas. Rekomenduojama neužpildyti įrenginio vidinės atminties, kad liktų laisvų resursų numatytoms įrenginio operacijoms.
• Jei įrenginys veikia lėtai ir su trukdžiais, rekomenduojama atstatyti gamintojo numatytus parametrus. Pastaba – gali būti ištrinti asmeniniai duomenys įrenginyje, rekomenduojame pasidaryti atsarginę įrenginio duomenų kopiją.
• Įdiegtos 3-ių šalių ekrano animacijos ir valdikliai, papildomai naudoja įrenginio resursus. Sklandesniam įrenginio veikimui, rekomenduojama naudoti gamykliškai įdiegtas funkcijas.
• Programinės įrangos atnaujinimas. Naujausia įrenginio programinė įranga užtikrina sklandų įrenginio veikimą. Programinė įranga gali būti atnaujinama vartotojui prieinamu būdu, kuris pateiktas gamintojo arba įgaliotame techniniame centre.
Kaip naudotis LP Express paštomatu?
Naudojimosi instrukciją rasite paspaudus šią nuorodą: https://www.post.lt/lt/duk#siuntos
Ar MTTC taiso mobiliuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius, kurie yra parduoti kitose Europos Sąjungose šalyse?
Taip, galimas garantinis ir negarantinis ES parduotų įrenginių taisymas. Garantiniu atveju būtina pristatyti toje šalyje gautą įsigijimo dokumentą (sutartis, sąskaita faktūra ar pan.).