FMI (Find My iPhone) – tai yra Jūsų Apple iPhone apsauga, kurią aktyvuojate vos tik įsigijote įrenginį. Aktyvuojant jis prašo Jūsų prisijungti prie iCloud paskyros, įvesti el. pašto adresą bei slaptažodį. Taip įrenginiui yra aktyvuojama automatinė paslauga – FMI (ji padeda rasti Jūsų įrenginį, jei jį pamesite).
Svarbu: esant aktyviai FMI apsaugai – taisymo centras negali atlikti jokių veiksmų, todėl prašome visada ją deaktyvuoti.
Kaip atlikti deaktyvaciją?
Visais atvejais reikalinga, kad klientas turėtų savo Apple ID slaptažodį (Apple ID password).
1 būdas. Settings > iCloud , pasirinkti off Find My iPhone.
2 būdas. Išsiregistruoti iš iCloud. Settings > iCloud ir pasirinkti Delete Account.
3 būdas. Ištrinti visą turinį ir nustatymus. Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings.
Duomenys po veiksmo atlikimo telefone išsitrins.
4 būdas. Pašalinti įrenginį iš iCloud.com – tai gali būti nuotolinis būdas ir klientui nedeaktyvavus funkcijos jam galima pasiūlyti atlikti pasinaudoti šiuo būdu.
• Jei Klientas yra prisiregistravęs – turi prisiregistruoti į to www.icloud.com/find ir įvesti Apple ID.
• Pasirinkti įrenginį, kurį nori pašalinti.
• Jei įrenginyje įjungtas offline režimas, pasirinkti Remove from Account. Duomenys po veiksmo atlikimo telefone gali išsitrinti.
• Jei įrenginys yra online, pasirinkti Erase. Kai trynimas (Erase) yra pabaigtas, pasirinkti Remove from Account. Duomenys po veiksmo atlikimo telefone išsitrins.
Vizuali instrukcija:
Daugiau informacijos:
Kaip išjungti FMI (remove from accout): https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_G
Pamiršus Apple ID (e-mail): https://iforgot.apple.com/appleid
Pamiršus slaptažodį: https://support.apple.com/en-us/HT201487