- Pagal suteiktą gamintojo garantiją atliekame nemokamą techninę priežiūrą ar gedimų šalinimą mobiliesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams (įrenginiams).
- Garantinis taisymas netaikomas, jei pastebimi pašaliniai įrenginio pažeidimai, išsamiai aptarti kartu su mobiliuoju įrenginiu įsigytame pirkimo dokumente ar jo prieduose.
- Pašalinus visus gedimus – įrenginio garantija galios toliau, bet ne trumpiau nei 90 d.
Norint pasinaudoti garantinio taisymo paslauga, kartu su mobiliuoju įrenginiu reikia pateikti:
- Įsigijimą liudijantį dokumentą (čekis su garantine pažyma, sutartis ir pan.). Dokumente turi matytis: data, pardavėjas, pirkimo kaina, modelis, serijinis arba IMEI kodas.
- Su gedimu susijusius priedus (įkrovilį, USB laidą, adapterį ar kt.). Pavyzdžiui: Įkroviklis būtinas įrenginiui neįsijungiant, esat krovimo ir baterijos problemoms.